Polityka Zwrotów

Polityka zwrotów sklepu internetowego mkgcustom.pl

  1. Zasady ogólne
    MKG Custom stara się zapewnić pełne zadowolenie klientów z zakupów dokonanych w naszym sklepie internetowym. Niniejsza polityka zwrotów określa warunki i procedury dotyczące możliwości zwrotu zakupionych produktów.

  2. Zwroty
    Klient ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny. Produkt musi być w nienaruszonym stanie, nie używany, w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem dokumentów, takich jak paragon lub faktura.

  3. Procedura zwrotu
    Aby dokonać zwrotu, klient powinien skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem e-maila lub telefonu, podając numer zamówienia oraz powód zwrotu. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z klientem w celu ustalenia dalszych kroków.

  4. Zwrot płatności
    Po otrzymaniu zwróconego produktu i potwierdzeniu jego stanu, zwrócimy klientowi kwotę odpowiadającą wartości zwracanego towaru na podane konto bankowe lub metodą płatności używaną przy dokonywaniu zamówienia.

  5. Wyjątki
    Niektóre produkty mogą być objęte ograniczeniami lub wyłączeniami z polityki zwrotów ze względu na ich charakter, na przykład produkty spersonalizowane lub higieniczne. Informacje o wyłączeniach będą zawarte w opisie produktu na naszej stronie internetowej.

  6. Koszty zwrotu
    Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że przyczyną zwrotu jest wadliwy produkt lub błąd naszej strony. W takim przypadku pokryjemy koszty zwrotu.

  7. Kontakt
    W przypadku pytań dotyczących zwrotów lub aby zgłosić zwrot, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: mkgcustomparts@gmail.com

Niniejsza polityka zwrotów może ulegać zmianom. Ostatnia aktualizacja: 12.05.2024.